Monday, March 30, 2009

terurai sket2 = : ) (akhirnya dpt senyum ikhlas)

skrg ni, anatara masalah yg kasi aku sakit kepala ialah masalah mbr2 umah....
td jumpe mike, mbr lama, mtk jd felo n dia accept, so skrg masalah tu dh nk solve n sedikit sebyk hati aku jd tenang..aku x pyh lg nk amik hati sape2, aku dh bosan nk jd hipokrit yg tunjukkan muka x ape2 bile aku tau diri dtindas....
hanya dsbbkn ade org tu nk jd baik sgt n nk cover keburukan dia sendiri, dia guna cite aku n dperbesarkan yg aku rasa benda kecik n x masuk campur diorg pun.. aku sendiri pun kagum dgn kebolehan dia, mmg org yg sgt hebat.... kalau dia nk sgt jd no 1, amik la, aku xnk lgsg...
aku penah tdgr lagu ahli fikir, lagu tu bagus la, dlm lirik tu ade tulis yg x best jd org no 1 sbb akan ramai tikam dr blkg n byk sgt expectation.... sgt kena dgn aku, aku mmg xnk jd no 1 or the best utk semua org, tp aku nk jd the best utk org yg btul2 mgenali aku spenuh hati.... hmm..whatever pun, hati aku dh sedikit sbyk tenang, so rasa best sgt!
hehehhehe..... lgpun dunia ni bukan selalunye adil n kite xle dpt semua benda, so fair la aku hepi dgn family aku n love life n keje ok la wpun bjalan agak slow, so what ape nk demand lebih unless la mmg dkurniakanNya, btul x? hehhee..

No comments: