Wednesday, April 1, 2009

muka = bulan?

pagi td pas mandi dgn rmbt yg bgulung dgn tuala, aku belek2 muka, tgk muka sendiri dh makin pulih...bbrp bulan dh mcm bulan dh muka aku..kronik2.... hormon yg x stabil + masalah2 yg melanda = muka yg jd bulan.... harap2 cpt pulih, aku nk muka aku yg mcm dulu, bersih dr sbrg masalah kulit.... emosi aku pun dh makin stabil kot so mjadikn muka aku ok balik....
aku baca blog ex aku, dr situ aku tau dia still sedih..aku pun xtau nk wat cmne.... nk pujuk tp tu bukan method terbaik... kdg2 pikir, btul ke method terbaik utk mgubt hati org yg dh aku sendiri sakiti ialah dgn mmbiarkn dia sendirian? ntahla.... nama je aku ni petunjuk(hidayah) tp hampeh je..xde Petunjuk dlm diri aku.... huu~ dh la dia this week ade kat KL ni balik umah for a week...mnakutkn...... dh2, xnk pikir, nnt btmbh jd bulan muka aku... xnk2! aku nk jd cantik utk majlis btunang! wee~ excited + bdebar!

No comments: