Sunday, April 12, 2009

2009=tahun malang?

untuk thn ni..byk benda dh terjadi.....byk gile benda.....1 per1 masalah timbul....

mgu lps je laptop n brg2 aku kena curik.... kenape dgn thn 2009 nihhh? kenape aku malang utk thn ni? nape dulu2 aku ok je....kalau ade pun masalah or dugaan yg timbul, xla sepening n sesusah skrg..... kenape? kenape? aku teringat hari aku kena curik tu, dgn selamba n marahnye aku tumbuk dinding surau sogo tp x rasa sakit pun maybe sbb sakit dhati lebih kronik dr sakit dtangan...aku kecewa, barang aku dcurik atas kelalaian aku x warn mak aku ttg keadaan KL ni....sakit hati...tp aku xnk bterusan marah sbb aku tau kalau aku keep marah, aku akan end up myalahkan mak aku...mak pun dh cukup rasa bsalah..even dia nk bayarkn laptop baru ni, aku x sampai hati...yelah, aku bg dia duit tetiap bulan so that dia leh berbelanja n kumpul utk shpg masa g haji nnt, ni kalau dia bayarkan laptop aku, x ke duit yg aku kasi tetiap bulan tu end up kat aku balik? huu..xpela..aku masih mampu utk mbayar semua....nasib baik la wpun aku ni kaki shopping, tp aku sentiasa beringat utk ade savings masa keadaan darurat...huuuu..beringat2...

 

utk hari ni, byk benda bmain dfikiran....byk benda yg aku fikirkn semula n tanye diri sendiri sama ada ini yg aku nk.... ini ke yg aku nk? sejak akhir2 ni, aku dpt rasa ade lompong kosong dlm hati aku....xtau nape.... aku rasa aku xle percaya sesape..ntahla.... nape dgn perasaan aku yg tenggelam timbul nih?

 

hmmm..aku perasan 1 benda...utk thn ni, aku byk masalah kulit, thn2 dulu kulit flawless je..mmg malang utk thn ni.....hmmm...smlm br sdr aku terkena kulit kering.....x cukup minum air n moisturize la....huhuhu..kena perbaiki sblm the big day.....

No comments: