Sunday, May 10, 2009

2 b or not 2 b?

aku xtau la tahun ni nape....mcm byk suwel je...hmmm....
aku igtkn mcm thn2 lalu, akan bjalan lancar....hmmm..maybe sbb aku pun byk wat jahat kot, so ni la balasannye... hmmm......
kewangan pun dh makin x menentu..aku dh x boleh grab ape2 je yg aku nk n trus pay...skrg kena mcm sekat diri sendiri...xle sesukati je....dh x boleh shopping sesukati....ni ke life yg aku nk? boleh ke aku survive dgn keadaan ni? persoalan2 ni mmg menakutkn....waaaaaaaaa.....xle2! aku xle hidup mcm ni! kdudukan kewangan aku kena stabil balik! aku x mampu nk hidup mcmni! aku dh terbiasa sgt dgn mewah2 sampai aku dh takut utk jd sederhana sgt.....waaaaa...gile2....
walau ape pun, kena survive gak....xle mtk pertolongan dr abg2 or kakak aku sbb selama ni aku dh cukup bdikari, nape perlu minta bantuan skrg? lgpun gaji aku double dr gaji diorg, nape aku xle survive skrg? aku kena pandai manage halangan ni..aku mesti! x mampu nk tebalkn muka utk mtk bantuan org lain!  

hmmm....2 b or not 2 b? aku lebih suke A sbb a=acidz! hehehehhehe...gile....kemerengan nyata sejak masalah mendatang btimpa-timpa~

No comments: