Sunday, May 31, 2009

wonder women?

oo...title diatas bukan deskripsi aku untuk diri sendiri ye, just lagu oleh Mulan Jameela tu sgt best, aku dgr pagi tadi dgn full vol kat headphone....waaa..nmpk sgt aku tensen kn?

dh bbrp bulan aku tensen(bbrp bulan ke? mcm sebulan lebih je?).....hmm..masalah n masalah.... thn ni mcm semua org nk kenakan aku...malang btul.... ni tulah sape la yg aku terkena nih! or badi malang sape la yg melekat kat aku nih! hmmm!

well, pagi2 dtg opis ni mmg xde mood, dgn sedih2, pastu blh plak mbr sebelah ni dok tayang2 dia dpt g conference...wuuu..tensen! nape la time aku hntr paper conf tu, tenet prob! hampeh2! lmbt sehari dua je, tp paper mbr sblh ni plak diterima(paper aku kena reject sbb tajuk sama, agaknye sape anta dulu kot yg dpt...hmmm....) aku punyelah bsungguh wat paper tu dulu.....lps je kena mcm tu, semgt trus ilang....smgt nk wat paper ke ape ke..ilang terbang bak debu2 bertaburan~ pastu bukan ilang smgt kat situ je...sejak laptop kena curi, aku rasa makin malas nk wat keje master ni... ape punye hell la aku amik master ni....nape la aku nk gak wat master yg hell ni dulu? aku sgt malas, malas gle skrg.....serius, keje x jalan sgt sbb aku gagal dptkn balik smgt dulu wpun byk dh pihak asyik dok push2 aku....tetap malas...lagi la btmbh malas bile byk perkara malang terjadi..down gle......dlm dok down2 tu, aku tetap senyum gak mnikmati hidup yg ade skrg, malas la nk pikir ttg research ni.....bosan gle....mau jadi ju-on mcm ni...hahaha..mereng2~

tp dlm dok malang2 hari ni, at least ade gak la berita gembira, paper conf utk fakulti sendiri dh diterima..OK la tu kn? hmm..kena berpuas hati dgn ape yg ade...huhuuhu...alhamdulillah..aku tetap bsyukur....

No comments: