Sunday, December 21, 2008

hectic working life?

leher aku dh sakit sgt dh... dr smlm wat keje baca jurnal ni.... penat la, igtkan fasa baca2 ni masa awal2 aritu je, ni tetiba plak aku kena wat paper utk submit kat conference.... pening la..dh la projek x siap lg.... tekanan tul la... master by research ni nmpk je senang, org2 dia mcm rilek, tp sebenarnye, kepala tu dok asyik pikir nk wat research je wpun time tu tgh have fun dgn mbr... otak sentiasa berputar.. seronok lg jd org yg bekerja sahaja sbb diorg just kena pikir masalah time waktu bekerja je, pendpt aku la bdasarkan pada praktikal aku masa nk thn akhir degree dulu, aku kena keje praktikal selama 6 bulan, cukup la kn utk wat aku merasai susah senang org bekerja?
bila la nk abis master ni...aku dh penat sgt dh..... tensen2... best ni kalau ade org urut2 leher n bahu aku, dh lenguh gle.... arini xbyk membebel sgt kn? maybe sbb aku penat kot but aku mmg suke menulis bebel2 nih...hehehe....

No comments: