Tuesday, December 30, 2008

new year?

macam sekejap je masa berlalu kn? meaning dah setahun aku wat master ni...tp x siap2 lg research aku..takutnye! rasa macam nak lari je....boleh x bekukan masa sementara aku siapkan dulu? aku ade lagi setahun nak siapkan...aku harap2 sgt3 aku siapkan dalam jangka masa yg dtetapkan...
dalam setahun ni byk yang berlaku...suka duka..mcm normal people gak la....jumpa org yg baru, jumpa org yg lama...semuanye blaku..tp..aku masih disini..xberubah....wpun suka duka blaku, still rasa mcm xde spice dlm hidup....kenapa ye?
harap2nye tahun dpn lebih ceria...lebih bermakna..aku pun thn dpn dh masuk 24thn...bile angka 24 tu, rasa mcm dh tua sgt... aku masih lg sendiri...byk mbr2 pmpn aku dh bukan takat berdua, siap bertiga berempat lg....huuuu..masih sempatkah aku? hanya Allah Maha Mengetahui...

No comments: