Monday, December 29, 2008

lelaki?

dah beberapa hari x tulis kat sini sbb byk keje nk wat n aku pun demam selsema... tp smlm wpun keje tgl laki sket x siap, sempat gak g jalan, tensen seyh n aku dh spend byk gak la duit bershpg...aku mmg suka abiskan duit...
smlm g mkn kat restoran baru, restoran vietnam, nama Pho Hoa, agak sedap bagi sape2 yg suka mkn sayur la... tp yg paling penting, waiter dia hensem gile! hensem! best2! rasa mcm xnk balik je! hehehee... igtkan diorg org melayu, muka mcm org melayu tp rupanya org vietnam! hensem! waaa!
bcakap tentang lelaki la kan, aku pelik la, lelaki kan wpun muka x hensem, muka mcm tongkang pecah, tp bab memilih pmpn, nk pmpn yg lawa je! mmg x sedar diri.. tp aku perasan gak la, lelaki hensem, dia x memilih sgt, pelik kn? kalau org ramai kata pmpn pun sama gak nk lelaki hensme je, salah tanggapan ni.. mmg pmpn suke tgk lelaki hensem, tp bila nk sehidup semati, yg bertahta dlm hati dia, kbykn pmpn x kisah sama ada lelaki tu hensem ke x, yg penting lelaki tu pandai amik ati dia... sape x suke tgk benda yg cantik lawa kn? or rather pmpn sebenarnye x kisah asalkan hidup tjamin... tp aku penah gak la bdepan dgn situasi dimana pmpn tu x lawa langsung, tp nk bf yg hensem2 je..pelik2... x sedar diri.. bf hensem2 tu plak kbyknnye nk amik kesempatan dr dia je, nk guna duit pmpn tu, nk "main" dgn pmpn tu... aku menulis berdasarkan pengalaman, atas cerita kenalan yg mrupakan pmpn tu sbb pmpn tu suke la plak bercerita kat aku....haha..agaknye sbb aku jenis pendgr yg bagus kot..hahaha....
rasa mcm dunia ni pelik kn?

No comments: