Thursday, January 8, 2009

aku makin mereng?

ari ni bmula dgn baik wpun sakit period, almaklumla, 1st day period.... bile sakit ni br teringat kat pil pink wpun x penah mkn..... actually mmg sakit gile but then pura2 je x sakit...hehe.. sbb kalau sakit pun, sape yg kisah, tul x? so diri sendiri pun kena wat x kisah gak....
hehe..enough bout sakit2 tuh... pagi2 lagi dh krem perut sbb byk gelak dgn mamat yg perasan kata diri form 4...hahaha..klaka la.... tp mmg rasa best la gelak byk2 ni, release sket tensen, tul x? well, dsbbkn dia, aku start hari aku dgn ceria, xdela senyum hipokrit..hehehe... aku mmg jujur dlm blog ni...
smlm best la, hotlink bg free call ke maxis, asyik tepon je la aku sampai panas hp tuh..dh la hp ni batt dia x tahan lama... borak2 dgn sahabat baik sambil gelak2 xyah pretend jd baik sgt, sgt refreshing.... NurDiana Sairuni, daku rindu padamu.... itu yg aku leh katakan dlm hati la... nk bgtau ko, aku segan....or maybe aku ego utk tunjukkn kelemahan hati...ceeee....bersastera plak aku ni....
kdg2 rasa klaka tulis blog ni...ckp sorang2.. gilakah aku?

No comments: