Monday, January 12, 2009

well, ari ni start dgn sengalnye... pagi2 tgu bas seawal 7 pg, tp bas x muncul2 till 8.10.... sampai opis kul 8.30+...adui la..sakit kaki mnunggu.. then dtg pas masuk opis kena g pos opis n library, tgu bas lg, sejam lg mnunggu..penat la arini asyik mnunggu bas dgn lamanye...
semalam x g opis, ponteng g mkn sushi sambil beli hadiah indra... best2 kuar dgn modjo... aku mkn sushi dgn jayanye.... mesti org igt modjo tu lelaki kan... modjo tu actually perempuan, nama btul dia nursyafira.. selalu bile aku ckp aku kuar dgn modjo, mesti org igt aku kuar dgn bf, padahal mmg sgt2 la jarang aku kuar dgn so called my bf la...aku ni kire mcm org single... bf pun x pedulik sgt, x kisah pun aku wat ape, ape yg blaku dlm hidup aku..alone.... well...kdg2 aku bharap aku jumpe seseorg yg btul2 hanya aku dihatinya... teringat plak antara lagu fav aku, the corrs: all the love in the world....
hari ni wpun start dgn hampehnye, but happy sbb indra pgl ktrg mkn keropok lekor terengganu yg dia bwk n handed hadiah bday aku-kipas jepun! waaa...aku dpt kipas jepun! hehe..suke2....
xde kata2 lain selain SUKE! hehehe... xnk ckp lebih2, mcm malu plak..hehehe..aku mereng...
haa...teringat mimpi aku 2 3 hari lps, aku mimpi aku trun tangga yg cantik then terberhenti tgh2 sbb aku nmpk ada ular sawa kat penghujung anak tangga, ralit2 tgk ular sawa tu, x sedar sebenarnya dsekeliling aku byk gle ular pelbagai jenis dh mengelilingi aku n tegak bsedia utk patuk aku...yg peliknye, aku x takut lgsg... ape maksud mimpi ni? aku jarang mimpi, nk tanya org alim, rasa mcm takut je dgn kmungkinan jwpnnye... huuuu..sum1, tlg bgtau, apakah maksud mimpiku....huuuu~

No comments: