Thursday, January 29, 2009

tgn or mulut?

hari ni horoskop aku ckp: "Cancel or postpone whatever you can and give yourself a block of empty time today."
ni mmg nk suh aku tdo lg nih, smlm seharian tdo... suma penangan ubat selsema yg adah bg.. currently pun kepala tgh berat..aaaaaaaaaaa.....jgnla suruh tdo lg.....xnk2.......
kena kuat! kena lawan kesan ubat ni!
lately aku sdr 1 perkara, tgn lebih cpt suarakan isi hati dr mulut sendiri... logiknye, tgn lebih dkt dgn hati dr mulut... sbb ape aku ckp cmtu? sbb akhir2 ni, tgn aku byk tulis ape yg dperkatakan oleh hati drp mulut sendiri... mulut tu, bile nk bukak, sblm sebut perkataan ape2 pun, dia mesti stop utk pikir logik, tgn plak, mmg selamba, main tulis je.... sbb tu kot, terlahirnye ramai blogger...hands r quicker than our own mouth.... at least, bg aku la..hehehe.... n 1 lg bukti ialah, kat YM, selamba je tulis yg bukan2 kat org tuh.... pasni pura2 lg x baca blog ni ehhhh.... huhuhuhuu~

No comments: