Tuesday, January 20, 2009

msia or mysia?

smlm rasa hepi sgt....hepi gle2...hahaha.. smlm mmg asyik senyum mcm org gle..hahahaha..even this morning la, still ade penangan smlm.... hahahahhaa....
rasa bahagia sgt la smlm, tq utk dia sbb bsusah payah g cari benda seremeh mentol....
aaa, lupe...smlm bile dia ckp pasal HACKERS, mmg tkejut gle aku, aku tanye mne dia tau aku suke cite tu, dia kata through YM.. takut gak aku if dia tau thru profile blog nih..mampus aku kalau dia baca blog ni! x mungkin, xde sape tau kwujudan blog ni.... aku xbgtau sape2 pun, as aku xnk sape2 tau cite hati aku yg sbenar...hoho...
aku pelik, dlm cite tu dia kata kapal tuh kaapl malaysia, smlm aku tgk balik cite tu, kapal tu tulis mysia, bukan msia ke? hoho...hyebat gle daya ingatan dia, as of either dia ade photographic memory mcm lord nikon or dia br tgk cite tu.. ish2... yg penting, aku hepi n kagum, dia mmg penceria hidup aku...hehehehe...

No comments: