Monday, January 5, 2009

happy?

hehe..hari ni mcm hepi la... lama x rasa hepi... maybe sbb dia (yg aku admire) tanye aku nk pape (souvenirs) x sbb dia g bcuti seminggu..hehehhe... mestila nak...
tp hepi tu x lama la, mbr lelaki aku la ni, nama dia reza, dia igtkan aku ttg umur aku..wuuu..dh tua rupenye aku...lagi bbrp hari dah nk 24 thn... takutnye....makin tua....
aku x kisah sgt mbr2 x celeb bday aku, ntah la, sbb aku rasa aku x penting kot.... aku lebih suke celeb bday diorg, plan wat mcm2, excited..hehe... lagipun bday aku ni, time diorg xde duit, smlm diorg br je dpt berita buruk ttg gaji diorg kena hold 3 bulan...takut tuhh! 3 bulan, sebbaik aku scholarship, xle survive aku kalau kena ikat perut, mau makin kurus aku jadinya.. tidakkk! aku nk gemok sket..hehehe...
dh hampir sebulan aku makan pil yg dikatakan oleh ahli farmasi leh wat aku gemok sket, tp mcm xde kesan je..hampeh tul... aku x suke la jd keding mcm ni... ramai org ckp aku diet la ape la.... aku x penah diet..aku sll makan, tp aku mmg xle makan byk sekaligus, mau termuntah aku... aku makan byk, tp aku makan sket2.. kuantiti sket tp kerap... aku mmg kerap lapa.... br pas sejam mkn, aku dh lapa balik..... bukan cara bdiet, tp tekak mmg xle masuk byk sekaligus....
aku penah tanya kat mbr2 aku yg Dr, dh mcm2 nasihat n tips diorg bg, tp xle gemok gak aku, last2 diorg suh aku tgu kawen nnt, br leh gemok.... hehe..x sabar nk menanti aku versi gemok sket... nk berisi sket! nk berisi sket! (^_^)

No comments: