Wednesday, January 14, 2009

not a devil, never an angel?

lately i feel weird... happy but at the same time rasa sedih....aku rasa hepi sgt bile dia duduk sebelah aku... gile ke aku? bile dia kat sblh, aku berusaha utk gelak n wat lawak bodoh sbb utk cover tgn aku yg mgeletar... dh lama aku x rasa mcmni...lama gle.... dulu dgn 1st love aku je aku mgeletar mcmni bile dia ade nearby.... even dgn my current bf pun, aku x mcmni...dgn dia, aku x rasa pape...in fact..kosong...pretending to be happy.... Ya Allah, nape aku dikurniakan dgn perasaan mcmni lagi? aku takut...aku takut nnt aku btmbh suke kat dia...sbb aku tau, aku bukan jenis yg dia suke..aku ni dh la x lawa, kurus keding plak tu... then, ade mbr penah cite, dia suke sorang bdk kat fakulti aku, aida namanye.. aida mmg famous kat fakulti sbb dia mmg lawa... aku mmg xle lawan aida la.... so aku x ptt YM dia, x ptt ade contact lgsg dgn dia... harap2 perasaan ni hilang begitu sahaja... aku mmg sgt takut utk jth cinta, sbb aku penah jth sekali n time tu hati sgt bdarah.... sejujurnya, aku couple dgn my current bf pun sbb dia suke aku.... time tu aku br pas clash dgn 1st love aku, then aku accident, muka aku cacat sket, ade parut... time tu mmg sgt mrendah diri, rasa diri hodoh sgt n rasa xkan ade yg sudi nk pandang aku lg... then bile ade yg kata dia suke aku, aku trima tanpa bfikir pjg... lgpun org sll ckp, sukalah pd org yg suka kamu sbb kamu akan lebih bahagia... aku bpegang pada kata2 mcmtu...tp...end up, aku xde perasaan...aku dh cuba pupuk, tp xde ape tjadi...hati mmg xle dpaksa.... skrg ni aku cuma bdoa, kalau dialah yg ditakdirkan utk aku, aku terima seadanya....

lgpun aku kena mgalah...ade 2 mbr aku suke kat dia... aku serba kekurangan, so aku mgundur diri... 2 mbr tu mmg siap kalau tau dia ade, melawakan diri lg, siap pakai eye shadow, bj kurung n so on...aku? biarla.... aku tetap aku...not a devil, never an angel...

No comments: